9/28/2005

Google euskaraz

Orain dela asko ez nintzela Google euskaraz itzultzera sartzen eta lotura zein den topatu ezinean egon ondoren aurkitu dut. Google euskaraz bilatzen nuen Googlen baina ez zidan nahi nuen emaitza itzultzen, ea mezu honek "google euskaraz" bilatzen duenari laguntzen dion. Behintzat nik hurrengoan errezago izango dut google euskaratzeko lotura aurkitzea.

Momentu honetan honela daude Googlen itzulpenak:
google euskaraz

Ondo egongo liztateke ahalik eta Googlen atal gehienak Euskaraz egotea, askotan sakatzen dut Dena Googleri Buruz lotura baina Inglesez dagoen orri bat ikusteak atzera eramaten nau eta zihur nago ez naizela bakarra.

dena googleri buruz

Gaztelaniaz badago Todo acerca de Google lotura itzulita. Egongo ote da atal hori inoiz euskaraz? nik egin ditut itzulpen batzuk, eta egia esan ez da lan zaila, animatzen al zara testu batzuk itzultzera? oso erreza da, benetan.

Google euskaraz itzuli

No comments:

Bilatu