11/04/2008

SEO lan bila Euskal Herrian

Gaur arte, Madrilgo turismo enpresa batentzako SEO sailean egiten nuen lan. Madrilen hasi, baina urte baten ondoren Euskal Herritik lan egitea eskatu eta onartu zidaten. Txarto ulertu baten ondorioz bota naute gaur, eta oraindik erratu egin direla ez dakiten arren, egunen batean (ez oso berandu) konturatuko direla zihur naiz.

Orain posible bada, Euskal Herriko enpresa baten lana aurkitzen saiatuko naiz, baina ez nago zihur errez aurkituko dudan ikusi ditudan SEO lan eskaintzak Bartzelona eta Madrilerako direlako.

2 comments:

comunactivo said...

Seguruenik oso laister lana aurkituko duzu, ez zaitez agobiatu.

Euskal SEO said...

Mil esker, animatzeagatik! etenaldi hau SEO lanean segitzeko indar eta ideia berriak lortzeko benetan ondo dator. Ala ere, SEO erronka berri bat hasteko irrikitan nago.

Egoera berdintsuan ikusi nintzen azken aldian nere enpresa jarri nuen martxan, eta oraingoan hura berrantolatzea izan daiteke nire hurrengo urratsa, ikusiko da.

Bilatu